søndag 31. mars 2013

Påske


Nå har jeg hatt Ira i 3 dager, og det føles ut som om jeg skulle hatt henne i mange år. Det er bare noe spesielt med henne, eller oss sammen. 
Jeg var litt skeptisk først fordi Dixi var ganske rar, hun var først redd Ira. Så ble hun litt eier syk over ting, men nå begynner det også seg til. Bare Dixi får noen dager til så tror jeg det blir veldig bra. Birko bryr seg ikke så mye om henne egentlig. Vi har hvert og besøkt søstra mi og hennes hund Sonita, Ira går veldig  bra med henne og de leker som bare det.

Vi har brukt tiden til og bli kjent med hverandre og kost oss masse sammen. Ira er en veldig morsom hund, med mye personlighet. Hun er veldig trygg og er med på alt, og prøver ting om og om igjen helt til hun får det til. Hun er veldig aktiv når hun er våken, og smaker på alt og leker med alt :) Og hun slapper av veldig godt, nå begynner og og bli enda trygger og legger seg hvor som  helst i huset for og sove. Og hun er veldig glad i sove på hodeputa mi.
Gleder meg til og trene henne fordi det tror jeg blir bra, fordi hun er super og lek med. Jobber bra med både leke og godbit. 
Vi har prøvd oss litt på og trene litt sitt, både når vi trener og når hun får mat. Hun tok det veldig fort og nå løper hun etter meg og setter seg veldig ofte. Spesielt når jeg finner mat, go jenta. 
Hun har også hilst på mange av tante ungene mine, noe hun synes er veldig morsomt. 

Synes veldig mye har skjedd på utseende hennes også bare på de dagene jeg har hatt henne. 

   Må nesten ta med noen bilder nå også :) 
 Dette er bare et bilde jeg synes er veldig søt :) Hun har jo så fine øyne.

 Må jo spise litt snø. 

 Dixi i det fine påske været. 

 Birko koser se ute. 

 Ira har mange kallenavn, blant dem er Pila, og Pus. Synes at på dette bilde ser hun nesten ut som jeg katt.

 Skulle prøve og ta bilde av alle, men det var ikke mulig. Så da ble det bare bilde av Birko og Dixi. 

 Ira ville gå tur med Birko. 

 Og Birko følgte lydig etter. 

 Og det skal helst gå i hull fart. 

 Jeg gjør vel ikke noe galt???

Ira koser seg ute i snøen. 

Akkurat nå i skrivende stund så sover alle hundene. Batteriene til Ira har blitt brukt opp.  

1 kommentar:

  1. Så godt å se at ting fungerer bra! Ser ut til at dere har funnet tonen :-)

    SvarSlett