søndag 15. august 2010

Debutering med Dixi.

Sist som var jeg i Årnes på agility stevne, Birko skulle bare gå ag mens Dixi skulle gå hopp og åpen hopp. Denne helga hadde jeg med meg mamma, ola og 3 tanteunger på 7,5og 3 år.
Lørdag startet jeg med Birko, gikk sånn passe bra egentlig ble en 21 plass med en del feil. Når det var Dixi sin tur så var jeg ganske nervøs, men ikke så mye som jeg trodde. Banen var litt vanlig med tante på Dixi fordi det var mye rett frem og bange rette tunneler. Ble en del rusk men vi kom oss gjennom uten og diske ble en 20 plass med 15 feil og 7 sek i tidsfeil. Åpen hopp gikk rett vest, hun kokte som bare det. Resten av dagen slappet jeg av og koste meg i campingvogn.
Søndag ble en stor disk dag, Birko disket i ag. Dixi hadde jeg bestemt meg for og diske vis hun prøvde og bite meg og det gjorde hun på det 10 eller 11 hinderet så da ble det disk. Åpen hopp gikk jeg ikke fordi det var så varmt så jeg tenkte at hun skulle slippe. Må bare si gratulerer med debuteringen til Wenche dere er flinke, bra løp av Eli Beate og opprykk i hopp 2 til Annette.

Nå har jeg brukt noen dager og snekret hinder helt alene :) Jeg laget 5 hopp hinder og et hjul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar