lørdag 5. mars 2011

Huff nå har jeg skrevet et helt innlegge så har jeg klart og slette det :( Men da får jeg skrive det på nytt da.

Vi har jo hvert i Melov der vi disket 3 av 3 løp, men det var vel min og Dixi sin skyld begge deler:) hun lapper fordi hun blir usikker på nye steder, jeg tar henne av fordi hun napper. Men er veldig imponert med at hun tok en venstre slalåm for første gang på en konkurranse. Det var veldig fine baner med perfekt underlag, så jeg synes det var en veldig fin helg. Møtet mange trivelig folk, og fikk lov til og hilse på noen av dem som skal være med på rekrutten. Vi fikk også et ark med baner vi skulle trene på frem til samlingen i April.

I den siste tiden har jeg trent felt for fult, og nå begynner det og vise seg :) I går tok jeg bort targeten helt og Dixi tar fortsatt felt. Jeg satt også på en tunnel og et hopp for bommen og det satt for det. Begynte litt med vippa også, den har jeg ventet med til nå fordi jeg ville at Dixi skulle bli tryggere i hodet før jeg prøvde henne på vippa. Hun brukte vel noen mnd for og tørre og trå på bommen og gå over hehe. Men moro at man endelig ser lyset i tunnelen. Det er en tålmodighets prøve, og i hvert fall når dette er første hunden som jeg faktisk lærer felt.
I dag satt jeg opp bommen min også så nå kan jeg ha små økter om dagen for og få det til og sitte.

Jeg har også blitt 20 år siden sist.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar