lørdag 12. mars 2011

Felt trening :)

I går var jeg på agility trening, jeg skulle trene på felt. Vi har mye og trene på, men felt er det som kommer øverst på lista så får vi ta det andre pirket siden. Vippa har jeg kommet til at den kan smelle halvt ned på noen bokser. Dixi gjør jobben selv med og dytte ned vippa pluss at hun tåler smellen :) Men jeg gjør det med bånd enda. Feltene på bommen begynner og sitte, når vi bare tar bommen eller noen få hinder foran sitte den hele tinden. Så nå øver vi med flere hinder, noen ganger går det veldig bra,men noen ganger glemmer hun at hun skal stoppe, så hun bremser for sent. Men det kommer seg jeg er i ihvertfall knall fornøyd så langt. På taket begynner det og bli mye bedre, vi har tatt bort targeten, men det går veldig bra. Farten kommer etterhvert som hun blir tryggere. Jeg satt sammen en liten kombinasjon med taket og bommen i går for og trene litt på felt satt sammen med alt annet. Synes det gikk veldig bra med tanke på at det er første gang vi tar det sammen med noe annet.
Nå mister jeg en del trening når jeg skal til Estland, men håper vi får trent en del etter jeg kommer hjem. Så har bestemt meg for og melde hos på ag og hopp i Moss, 1.mai. Hvis det viser seg at vi ikke rekker det da dropper jeg det bare :) men man må jo begynne en gang også.

Legger med en lite film klipp fra i går :)



Må jo også ta med at vi har en her som hugger ned skogen vår, så nå begynner vi og få en veldig fin utsikt. Før så vi bare skog rundt oss på tre sider, men nå ser det sånn ut :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar