onsdag 10. juni 2009

Ag trening

Må bare fortelle at jeg hadde muntelig eksamen i engelsk på mandag og jeg fikk 5 :)

På tirsdag var det ag trening igjen, jeg hadde med en del baner som Mija Jansson, ettersom det er ho Birko skal debutere for siste helga i Juni. Vi var 6 personer og 7 hunder, så satt opp en klasse en mane. Har faktisk ikke trent på en hel bane enda, har satt sammen noe men ikke noe så bra som det her. Emil var første man, han var litt ivrig så da blir han veldig klossete. Men jeg måtte bytte handeling sånn at han hoppet riktig, noe som hjalp veldig. Kom oss nesten igjenom hele bane med mange forsøk, men må øve mye mer på slalomen den sitter ikke.
Når Birko kom ut så så jeg at han var i sitt eget hjørne i dag, så når vi skulle begynne på bane så gikk det bra de første hindrene, men etter det ville han heler snuse litt osv. Så jeg spurte om Marit ville prøve en tur fordi Birko er veldig glad i Marit :) Når hun tok han så gikk han kjemp bra både med fart og alt, slalomen gikk veldig bra faktisk feilfritt på andre forsøk. Så skulle jeg prøve igjen, men nei da det ville han ikke :)
Så når alle de andre hadde dratt tok jeg og Marit og øvde litt på rett fram med 3 hopp hinder og en tunnel. Emil trenger og trene på dette fordi han er veldig opptatt av meg så da må han altid se etter meg, da blir det så han bomer på noen hinder osv. Så var det Birko sin tur, men nå ville han gå med meg og så det gikk veldig fort :) Varri var flink også så ble en ganske bra trening synes jeg.

I helga fikk jeg også all info til agility kurset i Åre, blir bare så moro. Hvis alt går etter planen så kommer jeg nok til og filme løpene osv og så blir det nok en del bilder å.

Må bli flinkere og legge ut bilder, men har ikke hvert så flink på bildefronten. Kommer mer etter hvert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar