mandag 29. juni 2009

Ja nå er Åre kurset oversått, tror faktisk ikke at jeg noen gang har vert på et så bra kurs noen gang. Vi hadde to instruktører som trente med to forskjellige måter, det var veldig bra fordi da lærte vi mye mer av forskjelige handeling systemer. Birko hadde litt problemer med og holde seg på bana, men det ble bedre etter en srund. Han ble også veldig påvirket av varmen, noe som jeg skjønner veldig godt. Men nå har jeg fått så mye gode råd så jeg kan trene en god stund :)

Lørdag og søndag skulle Birko gå to AG løp og to Hopp. Jeg var veldig nærvøs fordi jeg eller Birko har aldri gjort det her. Men første løpet gikk Birko feil fritt, han fikk bare 4.63 i tidsfeil, så da fikk Birko et napp :) Resten disket han, men er veldig fornøyd jeg synes han gikk kjempe bra :) Birko moro og trene enda mer og få prøvd noen flere konkuranser etter hvert.

Kan prøve og skrive noen mer etter hvert

1 kommentar:

  1. Har akkurat kikket på filmen av det fine agløpet til deg og Birko :-)NYDELIG var det og det beste av alt er å se at hunden din koser seg. Masse lykke til videre med alt dere foretar dere og fortsatt god sommer!

    Hilsen fra Vigdis, Shani & Gutten
    www.chevelle-collie.dk

    SvarSlett