fredag 24. juli 2009

agility :)

Det skulle ikke vært lov og være så treig med og blogge, men men jeg får ta en liten oppsumering da. Er vel ikke det alt for store som har skjedd her. Jeg jobber hver dag pluss annenhver lørdag, så gjør ikke så mye annet en og jobbe og driver med hund. Jeg har kjøpt meg planker så nå har jeg laget 4 hopp hinder som jeg har i hagen sånn at jeg kan trene litt hjemme. Ellers så har vi trent en del med klubben. Begynner og merke mer fremgang på Emil nå. Han begynner og bli mye mer selvtendig og slalomen begynner og komme seg, har fortsatt problemer med kontaktfelt. Birko har hvert litt vanskelig og trene i det siste fordi han har veldig lyst til og gjøre andre ting. Men sist trening gikk han kjempe bra.
I morra skal jeg, Marit og Annette til Sverige for og hvis frem agility på et sånn arangemang. Så det blir veldig morom får trent hunda litt på et helt annet sted så det er kjempe bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar