søndag 2. august 2009

Nå har jeg kjøpt meg gjerdspinner sånn at jeg kan ha en slalom hjemme :) må jo øve på den hvis Emil skal rekke og konkurrere i år. Jeg har brukt klikker nå sånn at jeg klikker da han tar riktig pinne, dette har hjulpet mye. Men han har fortsatt ikke skjønt helt hva han egentlig gjør. Når jeg beynte i går så gikk det ikke lenge før jeg kunne slutte med klikkeren fordi nå beynner han og skjønne det :) Med Birko så trener jeg på litt mer fart når det gjelder slalomen pluss mer selvstendige innganger. Vi har også trent på litt små hopp kombinasjoner. Birko er hinder sikker så han tar det lettere. Mens Emil har farta, men han gjør en del feil og er litt for opptatt av meg. Så jeg trente på litt mer selvtendighet når det gjelder hopp. Gjorde eneltig det sammen i dag, man må nyte været mens det er fint.
Jeg har også klippet gresset på jordet med kantklipper sånn at jeg kunne ha en større agilitybane der, er alt for lite plass på plenen. Jeg måtte også gå med trillebor og spade for og ta opp igjen all ku møkka. Hva man ikke gjør for hunde altså :)
Jeg har drevet ute og klipt gresset, alt huset og hverandaen. Så jeg synes jeg har hvert flink i helga.
Skal trene med Marit på tirsdag så håper det blir oppholdsvær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar