lørdag 29. august 2009

Enderlig har jeg fått et utstillingstelt

Jeg hadde egentlig tenkt og trene en del med hundene de ukene he før vi skal konkurere, men det ble ikke helt sånn. Det var reinet og reinet pluss at jeg har fått litt vikar jobb på en barnehage i bygda. Så jeg gruer meg litt til i morra for da er det klubbmesterskap, jeg skal gå agiliy med begge mine. Ettersom vi ikke har trent ordentlig på en stund så får vi se åsen det går :) Emil er enda litt vanskelig og hvise til, men dette blir en bra start for neste helg tar vi turen til Lindesberg for Emil sin første ordentlige konkuranse og Birko sin andre :)


Jeg fikk lønna mi på onsdag etter og ha jobbet på byggmix i sommer. Så da kjøpte jeg meg et utstillingstelt og et vidiokamera

Easy-up utstillingstelt, det var bare kjempe fint blir moro og prøve det

1 kommentar:

  1. Hej! Det var en superfin dag idag på Enebo! sackeoch jag är stolta över vår innsats :) Titta in bloggen vår :) moaochbjornplus1.blogspot.com

    // Moa

    SvarSlett