torsdag 4. juni 2009

Eksamen

Huff i dag kom jeg opp i Engelsk muntlig :( så skal ha det på mandag. Pluss at jeg har eksamen i sy faget onsdag, torsdag og fredag.
Eller så har jeg trente agility på tirsdager, vi har flyttet ut nå så det er mye større plass og trene på :) Briko klarer vippe helt selvstendig nå, pluss at han er blitt flinkere til og konsentrere seg på bana. Emil er blitt mye bedre til og konsentere seg, han er ikke så klossete lenger :)

Nå er det ikke mer en snart 2 uker til vi drar til Sverige på kurs. Jeg gleder meg kjempe mye det kommer til og bli så moro. Har meldt Birko på ag og hopp både lørdag og søndag pluss utstilling lørdag. Har også fått låne et vidiokamera så nå skal halle løpa til Trysil hunda filmes.

Har også godt veldig bra med Emil og Birko i det siste, har bare gått galt to ganger siden påske.

Skal prøve og oppdatere mere nå etter at eksamene er over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar