søndag 25. oktober 2009

Gratulerer med dagen Birko


I dag blir Birko 3 år :) Det var heller ikke en liten bursdags gave han fikk heller, for han fikk en liten tispe.

Tenk i dag er jeg 3 år



Vi er hjemme fra Trøgstad nå etter og ha henta groenendale tispa mi Dixi. Ho er bare så nydelig. Vi tok også med ene søstra hennes for hun skulle bo på Stange. Etter ca 10 min med bil kjøring så spydde begge to, etter det så har de sovet hele veien. Møtte de andre på Stange sånn at de skulle få sin tispe Vilma. Jeg trodde at Dixi skulle pipe litt når ho ble alene, men ho la seg bare ned for og sove videre. Når vi kom hjem så var ho litt skeptisk til det nye hjemme sitt, med katter :) Men etter en liten stund så begynte ho og bli mer varm i trøya og kattene var høydepunktet. Donald var ikke helt enig i den saken så han skremte henne litt. Nå har begge to fått mat og vært ute litt, Birko er litt skeptisk til den lille svarte. Men blir sikkert mye bedre i morra. Legge ved noen bilder av det nye familiemedlemet


Dixi



Er jeg ikke søt?
Koser meg på fanget :)

Her prøver jeg min nye seng



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar