onsdag 7. oktober 2009

NKK Hamar



Bedre sent en aldri, men jeg, Marit, Wenche, Eli Beate og Annette var i Hamar i helga. Jeg skulle gå AG og hopp med begge mine :) Jeg gruet meg litt ettersom det var inne og hunda har aldri gått inne før. Når vi kom dit så fant vi fort ut at bana var litt vrien på plasser og det var veldig glatt på kunsgresset. Birko var først ut i AG og gikk et løp med bare 5 feil + tidsfeil så ble en 5 plass. Vaari hadde null feil men en del i tidfeil så ple en 4 plass. Catsi disket, men Emil slo til med 5 feil + litt tidfeil så ble en 3 plass for han. Todd disket og Enja kom på 3 plass med 10 feil + tidsfeil.


Hopp så ble Birko nr 7 med 5 hinder feil + tidsfeil. Emil og Vaari dikset, Catsi ble nr 8. Todd ble nr 5 eller noe og Enja noe av det samme :) så må si det var en bra konkuranse. Tok en god stund og komme seg hjem fordi det hadde kommet en del snø og jeg hadde bare sommerdekk.















Birko og Vaari leker i snøen

Emil på tur i dag
I dag har jeg trent litt slalom igjen sånn at den skal bli enda bedre til lørdag (da skal vi til Årnes)
Begge hundene hadde bare en super fart og da mener jeg ikke sånn de har hatt før, mere virkelig agility fart :)
Emil hoppet inn i inngangen med en gang, enda om jeg så litt unna. Birko var helt vil og bjeffet og lekte så nå er gnisten virkelig på topp. Håper bare den vare.
Jeg har også fått jakka mi med navne mitt og til begge hunda på. Har også kjøpt en linse til kamerat så nå er det bare og knipse i vei.
Skal legge ut filmene så fort som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar