onsdag 23. september 2009

Snart Hamar :)

Sist uke ble det desverre ikke noen trenig. I helga var jeg hos søstra mi i Oslo så kjøpte meg to joggebukser (må ha noe og trene i vet du) Var veldig korselig og være med June (tanteungen) Martin og Kristin. Mandag dro jeg rett på trening etter jobben og det var veldig godt og komme i gang. Vi gjorde en litt vrien bane av Camilla Brundin, Emil sliter fortsatt med kontaktfelt. Slalomen gikk bra etter hvert, men merket at vi ikke hadde trent på en stund fordi han var veldig opptatt av meg ikke så selvstendig som han pleier. Birko gikk helt feil fritt og farta øker fra gang til gang. Trente litt små ting til, jeg kunne gjøre et bakombytte på emil :)

Nå trener jeg slalom hvert dag, men bare en liten økt på 2 til 3 gjennomganger.

Bestilte også en jakke som det står Elin, Birko, Emil på :) så de i Karlstad og de var bare så fine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar