tirsdag 1. september 2009

Videokamera

I dag fikk jeg videokamerate mitt :) det er et canon FS200

Jeg har også fått PMet til helgens agility stevne. Det er 19 påmeldte i hopp Emil starter som nr 3 og Birko som nr 18, Vaari som nr 13. Så i agility er det 18 påmeldte og Birko starter som nr 4 og Emil som nr 17, Vaari starter som nr 9. Jeg begynner og glede meg veldig nå :) har jo nytt utstyr som skal prøves.
Ble ikke helt som jeg trodde, for jeg må jobbe på fredag så er ikke ferdig før kl 16.00 så da er det rett hjem for og hente hunda og pakke inn i bilen. Har heldigvis fri på torsdag så da skal jeg pakke alt da. Jeg skal plukke opp Marit sånn at vi kjører en bil til hytta hennes.
Kalstad var et mye større stevne en det jeg hadde trodd så fikk litt sjokk da jeg fikk se PMet i sta. Det er 71 store hunder i agility klasse 1 og 63 store i hopp klasse 1. Vi fikk heldigvis en egen bane sånn at vi slipper at alle de veldig flinke ser på :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar