mandag 14. september 2009

En super helg

Nå har jeg fått summet meg litt etter helga, blir litt sliten :) På fredag jobbet jeg til 14.00 så dro jeg opp og hentet hundene og pakket de siste sakene. Så jeg var ved Marit rundt 13.00 tiden, der fikk Emil lufte seg og Birko og Vaari fikk leke litt. Så satt vi nesa mot Karlstad, kl 19.00 var vi på agility plassen. Vi dro dit først sånn at vi fikk satt opp tektet osv med en gang så vi slapp det på morran. Den første vi møtte var Camilla, når vi hadde snakket litt med henne så kjente jeg at jeg ble mye roligere. Når alt var gjort så dro vi videre til hotellet, det lå mitt i byen og vi fikk parkering med en gang. Vi var ikke oppe så veldig legen før vi gikk og la oss fordi vi måtte stå opp kl 6.00. Ble ikke så vedlig god natts søvn fordi Emil er vant med og sove i skogen ikke mitt i byen, så alt var veldig skummel og han måtte si i fra.

Lørdag begynte med en AG bane, begynelsen var ganske vanskerlig men etter det var den ganske ok. Emil var først og var ganske flink hvis man tenker på at han bare har konkurert to løp før. Slalomen ble det mye tull på og nr skiltet var fint og bære på men det endte til slutt med en 34 plass. Så var det Birko sin tur han gikk ganske bra men fikk en vegring med tunnellen noe som er litt rart men :) ble en 24 plass. Birko var først på Hopp og den gikk veldig bra, feilfritt med bare 4,46 i tidsfeil og en 10 plass. Emil vise seg fra en bra side for han fikk bare 5 feil og hadde en super fart ble en 20 plass.
Vaari disket et og gikk et bra løp på den andre.Todd disket et og gikk bra på det andre : )

Søndag begynte Emil han var alt for ivrig så disket desverre. Birko tullet med slaomen og ville helt plutselig ikke gå møne (favoritt hinderet hans) men han kom på en 34 plass. Hopp var birko først og han gikk bare et knall løp. Jeg har aldri sett han gå et så bra løp før ingen feil og under standardtid så ble en 10 plass :) Emil gikk veldig bra men så tok han og hoppet geil på hujet så måtte ta det opp igjen, men da hoppet ha gjennom så disket
Vaari gikk to løp uten og diske :) han var veldig flink. Todd gikk et bra løp og dikset et.
Trysil gjennen har gjort det veldig bra i helga, men tror at både hunder og eiere er litt sliten etter helga.

Hvis dere vil se litt mer nøye på resultatene så ligger de under resultater.
Skal også legge ut noen filmer, men dataen har klikket litt i det siste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar