mandag 23. november 2009

Ja får ta en liten oppdatering her. På Lørdag var jeg, Marit, Wenche og Eli Beate på agility trening. Birko hadde veldig bra fart i dag også, håper bare dette varer en liten stund til sånn at han har den i Lillestrøm. Dixi fikk også prøve litt små ting, tunnellen tar hun mens jeg går ved siden av nå :) Ho kommer til og bli flink i agility. Trente også på rett strekke, slalom og stigen for seg selv. Gikk veldig bra synes jeg, fikk opp farta en del over stigen.

Mamma har laget kjempe godt flattbrød og lefse i helga :) var godt med prøvesmaking hehe

Så har vi laget hundebur i bilen i helga, for det gikk ikke ann og bruke kjøpe bur i bilen min. Fordi hjulbulkene er i veien, så da har vi laget et selv.
Skulle egentlig legge ut bilder av buret, men det gikk ikke, så legger det ut i mine bilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar