torsdag 31. desember 2009

Kald :)

Ja som overskriften sier så har det hvert veldig kaldt hjemme, så har ikke bitt noen agility trening. Men har heller blitt noen fine turer i kulda i stede, har prøvd og ta noen bilder også. Vi har også trent litt smått inne i stua, Birko har jeg trent litt skjenerelt. Dixi trente jeg kontakt felt med, har en sko boks som hun står på :)
På tirsdag så satt jeg meg ned og bestilte en ny pc. Mamma og Ola sin er ødelakt så da bestemte jeg at det var mye bedre at jeg kjøpte meg ny skal får dem min. Så da har jeg kjøpt denne


Var også innom Clean Run en tur og bestilt
- Foundation Trainning for agility 3 DVD set
- Go The Distance vol. 1 DVD
- Puppy Jumping DVD
- Clean Run Exercise Sourcebook vol. 1 and 2
- Clip and Go weave Pole Guide Wires
- Clean Run Spill Free Bowl

Vi har ogsp hvert en tur hos Marit og hilst på lille Doris. For de om ikke hvet det så har Marit fått ei Gronendael tispe født 23.09.09. Hun var bare så fin, blir så moro og følge alle valpene oppover nå.


1 kommentar: