fredag 19. mars 2010

Er ikke så mye som skjer

Her er det ikke annet en helt vanelig hverdag med tur og trening. Men vi har hatt to veldig fine agility treniger. Birko har hvert veldig på og har hatt god fart. Dixi har hatt fart som bare det, hun har også tatt en kominasjon med 5 hinder. Og når jeg sier fart så har hun det for mange ganger løper jeg det forteste jeg kan og jeg har nesten ikke sjanse og nå frem til neste hinder. Har også prøvd noen bytter.
Trente også litt lydighet med Birko på onsdag og han begynner og ble ganske god på og gå fot.

Skal melde Birko på til utstillinga i Stange begge dagene tenkte jeg på. Han har gått ned i vekt og begynner og bli veldig fin nå, så håper på rødt.

Ellers skjer det ikke så mye mer før mai, da skal vi vel på noen agility stevner igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar