mandag 5. april 2010

Påske

Ja nå er påsken over, skal ha planleggingsdag i barnehagen i morra. Men jeg har hvert med familie, trent hund og slappet av så det har hvert en veldig fin påske. Vi har trent agility to ganger, og jeg har blitt veldig overasket over Dixi. For på tirsdag trente jeg med Marit og Annette, veldig korselig og trene med Annette igjen ettersom jeg ikke har sett henne siden Moelv. Var litt spent på hvordan Birko kom til og være ettersom han til tider blir veldig ufokusert når Enja er i nærheten, men det gikk veldig bra. Han var bare litt utafor i starten men kom seg veldig fort. Vi laget en veldig enkel bane på slutten med 2 tunneller, en pølse og 7 hopp, bare sånn for og avslutte med noe moro. Det gikk kjempe bra med alle de voksene hundene de hadde bra fart :)Dixi var veldig bjeffete og på nesten hele treningen så ble litt frustrert på hva jeg skulle gjøre. Men helt på slutten holdt Marit henne sånn at jeg kunne gå litt unna og da gikk det kjempe bra, så vi fikk en bra avslutting.

Lørdag trene vi igjen alle Marit, Annette og jeg. Denne gangen gikk det enda bedre. Birko begynner og bli veldig moro og trene med fordi han er på hele tiden og vil gjøre triks og vil bare være med :) Dixi var dritflink hun har veldig bra fart, så bra at jeg ikke klare og følge med. Så jeg må sette enne i bli så gå fra henne for og i det hele tatt klare og henge med. Det som overasket meg veldig var det at jeg kunne gå langt og hun satt, så vi klarte alle de hindrene jeg så i sta med bån gass.

klarer ikke laste ned none bilder i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar