fredag 9. april 2010

Går det ann og være så dum?????

Som overskriften sier så har jeg gjort noe kjempe dumt, nå har jeg lett etter video kameraet mitt ganske lenge men finner det ikke. Så etter mye om og men så gikk jeg ut fordi vi hadde brent litt søppel, og nede der fant jeg det. Da har jeg sikkert klart og miste kameraet nedi søppla på en eller annen måte, så nå har jeg ikke noe kamera linger :( Det eneste bra som kom ut av dette var at minnekortet var ikke ødelagt.
Jeg var også på felles treninga på tirsdag, trodde egentlig ikke det skulle komme så mange fordi vi har veldig variert oppmøtet. Jeg, Annette og Marit var helt sikre på at vi skulle trene, men det kom 5 hunder til så det ble mange :) Annette måtte desverre da før vi fikk begynt og trene, vi lot de andre trene først. Marit hadde bare med seg Doris i dag, og jeg hadde da med begge mine barn :) Jeg trente Birko en gang når det var fult med folk og det gikk ikke helt etter planen, hehe det var 3 tisper der og da detter Birko litt ut :) Men vi fikk gjort litt så jeg er da fornøyd. Dixi derimot var veldig flink hun holdt fokusen hele tiden på meg, jeg hatt henne i en sitt og bli, mens 3 av de andre hundene var fremme. Hun satt som støpt til hun fikk et OK da var det full fart fremover. Hun begynner og bli bedre med sine bjeffe anfall, er noen men ikke i nærheten av det det var før.
Tok de ut en gang til vær seg og da det mye bedre for Birko, Dixi forsatte det hun slapp.

Nå har jeg bestemt meg så nå skla Dixi steriliseres på onsdag kl 10.30, gruer meg veldig men vi får krysse alle fingre for at det skal gå bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar