søndag 13. juni 2010

Rengfylte dager

Vi har hatt noen regnfylte dager i det siste, så har blitt veldig lite trening. Men i det andre innlegget så jeg at jeg slet med slalåmen, men det har vi kommet mye lengre. Jeg har tenkt så på det at jeg må bruke et system, sånn som alle slalåm osv. Men etter å ha prøvd litt og Dixi ikke kom seg noe videre og jeg synes dette var litt rart så gikk jeg helt tilbake og tenkte litt enklere. For jeg har jo lært opp en hund med slalåm allerede så da tok jeg sammen metode, altså klikker :) Og på torsdags treningen tok Dixi plutselig 12 pinner :) det er jenta si det. Så klart er det mye jobb igjen for hun skal være sikker i slalåmen, men var bare så moro og komme et steg videre. Nå må vi bare finne en metode som passer for henne med kontaktfelt også:) Birko har også trent litt og han er veldig ivrig, moro og gå med han når han er på sitt beste. Nå er det under 14 dager igjen til jeg skal gå på kurs med Camilla Brundin. Gleder meg veldig mye for Camilla er en av mine favoritter instruktører, og man trenger litt mer inn i hode nå:) Dette kurset skal jeg bruke begge hundene, så det blir Dixi sitt første kurs :) Blir litt skummelt og høre hva en profesjonell synes om henne.
Har også meldt på Birko til Lillehammer stevne og Bergslagsveckan så gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar