torsdag 3. juni 2010

Skal bare ta en kjapp oppsummering, jeg har hvert på Oslo hundeshow. Birko var ikke på nett på lørdag, luktet litt for godt på noen steder.

Agility var det første løpet og da disket vi, fordi han tok feil hinder, men han hadde ok fart. Slalåmen hadde han fin fart på pluss at han tok den uten noen feil.

Hopp var det neste, og da var han helt ute rev flere hinder og ville ikke ta slalåmen, så det ble en disk til. Dixi var veldig flink, var ganske rolig til og være henne, ser stor fremgang fra den andre gangen hun var med på stevne.

Vi fikk en liten hytte på Bogstad camping uten tv eller noe, bare to køye senger og et bord med stoler. Så vi ordnet det vi måtte, gikk en tur med hundene og spiste litt før vi dro til søsteren min for å se på melodi gand prix.
Søndag ble en bedre dag, Birko var mer på nett.

Agility løpet gikk veldig bra med god fart, veldig moro og gå med han da. Vi fikk dessverre et riv, og 0,19 i tidsfeil, så det holdt til en 6 plass  må skryte litt av Marit også som vant denne klassa.

Hopp løpet ble utsatt en del fordi det var finale i åpen hopp, så birko datt litt av. Banen var litt vanskelig til og være en klasse 1, men veldig moro med litt utfordring. Ble jo så klart en del feil pluss mye tidsfeil, men jeg er så stolt for Birko tok slalåmen når jeg var på venstre side av han for første gang på konkurranse.

Var veldig mye bra agility og se på så jeg storkoset meg. Må gratulere Marit og Eli Beate med gode resultater.
Nå for tiden bruker jeg mye tid på og lære inn slalåm og kontaktfelt med Dixi, holder på og gi opp nå  men jeg får vel bare jobbe videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar