søndag 8. mai 2011

Litt fra treningen våres.

Får oppdatere bloggen med litt trenings stoff da :) Vi har nå kommet ut og fått en kjempe fin og stor bane vi kan trene på. Kan nesten ikke beskrive hvor godt det er og kunne trene ute med stor plass. Derfor har vi unyttet den muligheten og satt opp noen hele baner med ordentlige avstander. Mester det at Dixi sliter vis det blir for langt mellom hindrene og det er fordi vi har ikke trent på det i hele vinter, etter som vi ikke har stor nok plass. Vi legger vekt på felt, og at hun skal være mer selvstendig når det gjelder hinder. Er bare så moro og og trene Dixi nå :) hun har blitt en helt nye hun etter vi var på rekruttsamlingen. Så blir veldig moro og få begynne med sesongen igjen og dra på mange stevner :) Ekstra moro er det nå når vi vet at Eli Beate og Siraja kan begynne og trene og konkurrere igjen.

I dag sto jeg opp til en knakene bra vær, og alle mine fantastiske trenings kamerater og jeg samlet for og trene :)


Sånn så det ut da vi møtes, skulle tro vi hadde planlagt kles stilen.


Wenche og Effie trener på bytter.


Marit og Doris i full fart.


De nydelige feltene til Effie


Meg og Dixi.


Bra sving :)


Dixi sine felt, begynner og ble bedre :)


Dixi i full fart i slalåmen.


Her er vippa jeg har bruke i går og i dag for og lage, ble ganske fornøyd med resultatet. Så nå skal det trenes :)

Nå blir det en del prøver, tentamen og eksamen framover, men skal på en del agiliy stevner også da :)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin trening med nydelig vær! Dixi har hatt stooor framgang siden rekruttsamlinga, og nå er hun så og si lydløs! :D gleder meg kjempemye til Siraja blir ordentlig frisk så vi kan trene sammen igjen! :)
    Super-duper-klem!

    SvarSlett
  2. Ja det blir bare super duper da vi kan konkurrere hele sommeren :) og trene. Blir kjempe bra :) Stor klem

    SvarSlett
  3. Så fin treningsplass dere har! Laget egen vippe og greier, veldig bra. Gleder meg til å se dere på konkurranser fremover og ikke minst neste rekruttsamling.

    SvarSlett
  4. Ja det er et kjempe fint treningsområde jeg er i hvert fall super fornøyd. Gleder meg veldig mye til neste samling. Håper vi treffes på en samling en gang :)

    SvarSlett