mandag 2. mai 2011

Stevne moss 1.mai.

Ja da var det en stevne helg over :) Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. Vi dro helt til Moss for og gå to løp, men tok det også som en familie tur. For tanta med bor i Moss pluss at mamma har ei venninne der. Jeg og Dixi skulle debutere i agility, må si jeg var veldig spent med om feltene skulle sitte. Vippa var også litt spent på fordi det har gått veldig bra her hjemme, men den vippa vi skulle bruke var den som hun ble veldig skeptisk på når vi var på rekrutten. Men løper gikk supert, synes jeg da. Det var vårt første løp uten noe bjeffing, feltene var bra nok. Men vippa satt ikke helt, men det gjør ingen ting :) Ettersom Dixi ikke tok vippa ordentlig ble jeg liggende bak og da tok Dixi langhoppet feil. Men valgte og ikke ta det opp igjen ettersom da blir hun frustrert, ville beholde roen.

Agility løpet.


Hopp løpet gikk rett og slett helt vest. Dixi kom rett ut fra pølsa og skulle da inn i slalåmen, dette ble litt skrått og da tok hun feil. Måtte ta det opp igjen og da var hele løpet kjørt, Dixi blir stressa og etter tre hopp nappet hun meg i armen og jeg disket oss og gikk av bana. Men er veldig fornøyd med helga for det og set bare frem til resten av stevnene.

I mora skal vi flytte agility bana ut og da får vi en hel rett gras bane. Så gleder meg til og kunne trene på hele baner :)
Neste stevne for vår del blir Eidsvoll 21 - 22 mai.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med debut'en! Kjempe lurt å fortsette selv om det ble feil på lengden!
    Vi sees på Eidsvoll :-)

    SvarSlett