søndag 8. januar 2012

Torsby 07.01.2011

I går var jeg, Marit og Wenche med fam, jeg og Marit dro etter de andre på grunn av at Marit og jeg startet senere på dagen. Var veldig moro og få se på Eli Beate og Siraja igjen også. Jeg gledet meg veldig til og starte igjen og få møte alle snille agility folk. Var litt spent på underlaget ettersom det er noe verken jeg eller Dixi har gått på før. Og det var en ridehall uten varme, så var litt spent på hvor kaldt det kunne bli. Klasse 2 var etter hele klasse 1, så man fikk tid til og fryse litt og til og grue seg ekstra mye :)
Jeg startet med AG 2 jeg var den siste som skulle starte i klassen, så jeg fikk sett på de andre. Jeg var nesten helt sikker på at mange hadde kommet gjennom feilfritt. Da datt prestasjons angsten litt ned, for jeg tenkte at vi ikke hadde en sans i have til og ta noe napp da. Vi kom oss igjennom ganske bra og det ble feilfritt. Vis man er veldig pirkete så var det tre steder der jeg kunne jobbet bedre for og få inn svingene og ikke få små stopper, men det kommer etter hvert. Jeg gikk for og se på resultat listen for og finne ut hvordan det hadde gått og så fikk jeg en stor overraskelse for Dixi hadde jammen meg kommet på 3 plass. Så jeg fikk høre at det holdt til napp her hjemme i Norge også, men jeg venter på svar fra NKK før jeg jubler ut :)



Hopp 2 gikk rett vest hehe eller Dixi var over alt. Vi disket på fjerde hinderet, men gikk videre for og komme igjennom for det. Men Dixi hadde andre planer så hun fant den neste tunnelen så var det bare noen hinder til og så rett ut. Men er overasket over hvordan det gikk fordi Dixi bare løp litt vidre og så fulgte meg uten noen bjeffing eller noe. Har den beste hunden :)
Så har hatt en super dag med bra resultater, litt kaldt men hva gjør man vel ikke for agility :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med flott løp, feilfritt og 3. plass!!

    SvarSlett