torsdag 8. mars 2012

Moelv 2012

Det er en stund siden jeg var i Moelven, men har hvert en del siden den gang så derfor kommer det litt om det nå :) Jeg dro til pappa på fredag fordi han bor på Nes og da ble det ikke så tidlig start på lørdag.
Jeg hadde ikke oppmøte tid før kl 11.00 men alle de andre startet først på dagen dorfor dro jeg like så greit tidlig jeg også, sånn at jeg fikk sett på de andre. Var veldig moro fordi dette er det første stevnet noen gang der vi alle sammen hadde en hunde og konkurrere med. Man kan ikke annet en og være fornøyd med Trysil gjengen :)
Mitt første løp var agility klasse 2, var en litt turbulent tur der Dixi var litt i overkant ivrig og tok med seg en del pinner. Det ble en 7 plass med 15 feil. Hopp ble en disk, men er veldig fornøyd med løpet, var bare et hinder feil vei. Åpen hopp ble var et veldig bra løp og det holdt til en 10 plass og feilfritt, tror det var ca 100 startene. Jeg hadde leid hytte sammen med Marit og Sæther familien, så ble en morsom kveld.
Søndag var det ag først ble det en disk til, men denne var veldig min skyld. Hadde ikke brifet ordentlig så valgte feil løsning og sendte Dixi feil vei, og etter det gikk det bare en vei og det var ned over. Hopp ble det en 17 plass med 15 feil igjen. Men har funnet ut at når en ting går galt eller en pinne detter ned så begynner jeg og trene litt. Sånn at jeg får testet ut hvor mye jeg kan presse henne og se hvordan hun takler det, derfor blir det som regel flere feil:)



Jeg og mamma har nå flyttet siden sist så nå bor vi på et sted som heter Landsjøåsen, og koser oss her. Jeg har også begynt i en ny jobb på barneskole i innbygda.  Og neste helg blir det konkurranse igjen i Rettvik. Gleder meg så til og komme i gang igjen om trene litt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar