mandag 29. april 2013

På besøk i Greåkee

 På fredag pakket meg og mamma bilen og dro til Greåker for og besøke tante Borghild. Først var jeg innom dyr legen med Ira sånn at hun skulle få vaksine sånn at alt skulle være klart til hun skal være med på 1.mai stevne. Hun var veldig flink og tok alt på strak labb, hun veide da 6.9 kg så hun vokser fort. Så nå har hun ganske lange bak bein :) 
Bilturen gikk veldig fint, får så snille hunder som ligger rolige og sover. 

Vi har hvert litt rundt om kring og gått tur på nye områder og Ira er veldig flink og nysgjerrig så ingen problem. 

Merker at hun blir eldre fordi hun skjønner litt mer hva nei er :) Men hun er nesten litt for uredd fordi hun bare setter utfor. Så må passe henne for hun hopper ned fra alt. Og er verdens mester i og klatre på ting. Hun er også den flinkeste til og bryte seg ut fra steder, finnes alltid et sted man kan komme seg ut. 

Der jeg ligger nå så er det en soffa på ene siden av rommet og senga jeg ligger i på andre siden med ca 1 m mellom disse. I dag tidlig våknet jeg av at Ira kom hoppene fra sofaen og rett på puta mi. Og så ville hun ut så dra klatret hun opp på sofaen videre opp på sofa ryggen og bort til døra der hun tok framlabbene på dør håndtaket. 

På onsdag skal jeg og Dixi og agility i Moss så det gleder jeg meg masse til :) 



 Ira begynner og bli stor .

 Dixi med Ira rett bak. 

 Alle tre leker :) enda det ser ut som Dixi skal drepe Ira.

 Men Ira tar igjen. 

 Hvem er sjefen? Tante sine hunde. 

 Birk. 

 Hvem trenger noen til og klø seg når man kan gjøre det selv?

 Birk koser seg i sola. 

Yatsi også. 

 Ira skal hjelpe til og rydde. 

 Vannskåla også, for vann skal IKKE være i en skål. 

 Den skal drepes.  

 Ira rullet seg i noe som luktet vondt så hun masse dusje. 

Ble veldig kald etterpå. 

 Og det er veldig synd på henne. 

Hjelp jeg ble bløt. 


Var i Sverige i dag og handlet litt klær, og hunde ting. 

Leker og bæsje poser, for jeg synes det er veldig moro med tøffe poser. 

Så nå ble det knall rosa, oransje og grønn. 


Ira fikk en leke som jeg synes så akkurat ut som henne av og til :) 

Nå er det ikke lenge igjen til Nannestad og da får jeg møte Oy og Zoom Zoom  igjen. Og selvfølgelig Bea, Janniche og Roger. Blir moro og hilse på alle igjen :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar