torsdag 2. mai 2013

Masse bilder og film fra Moss

1.Mai var vi på stevne, noe som var veldig moro. Lenge siden sist vi var i action. 
Ira og Birko var med for miljøtrening, noe som lille babyen tok på strak labb. Hun viste hvor trygg hun er, hun fikk hilse på masse folk og hunder. Vi fik lekt og trent litt blant alle folkene og hun er veldig flink til og jobbe. Det var veldig masse vind på tirsdag når vi var på stevne området for og rigge opp. Ira var med ut så begynte en søppel sekk og smelle og bråke veldig masse. Ira bare snur seg og løper mot den for og ta den.

Dixi var veldig flink også, hun var veldig rolig og ikke redd noe før start. Noe som jeg var veldig fornøyd med. 
Vi begynte dagen med AG 3 og denne bana fant jeg ikke en god løsning på starten, jeg startet tidlig og derfor ble det veldig kluss på starten. Men er super fornøyd med slutten og synes vi begynner og finne en god flyt. 



Nest ut var hopp 2 og dette var en fin løpe bane. Var litt usikker på hvordan jeg skulle ha, men fikk litt spark i rompa, så jeg satset og bare løp. Noe som viste seg og fungere veldig fint så det er noe jeg skal forsette med. Det var dessverre en bane bygger i veien så vi fikk 3 riv etter jeg måtte flytte meg for ikke og løpe på henne. Men jeg fikk gå opp igjen, men vi ikke 2 riv denne gangen også. Men er super fornøyd, Dixi hadde en fart på 5,07 meter i sekundet. 

Dette er filmen fra det første løpet. 



Så kommer litt bilder :) 


 Fine Ira <3 p="">

 Ira <3 p="">

 Dixi vil vise smilet sitt til kameraet. 

Ira begynner og bli en stor jente. 

 Det var vist en vann dam, noe Birko ikke likte.

 Kommer dere?

 Jeg skal gjete dere jeg hunder :) 

 Gullet mitt.

 Dixi i farta. 

 Er større en det lille treet. 

 Vi vil ha ballen. 

 Kom igjen da....... vi vil ha ballen. 

 Ira og Birko <3 p="">

 I farta.

 søteste BC noen sinne. 

 Søte Dixi.

 Jeg vil ha ballen til Dixi. Men får aldri lov. 

Jeg kommer ikke :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar