mandag 6. mai 2013

Ute dager :)

Nå har vi hatt noen dager med sol og fint vær, så vi har hvert masse ute . Har hatt mange av tante ungene på besøk i helga (5 stykk) så her har det gått i hundre. Ira har syntes det var litt rart i førsten, men gikk fort over. Vi har kjøpt inn gjerde ,så vi har hvert ute og satt opp hele helgen. Ira har jo hvert den født ramp så hun har alltid klart og rømme, men ikke nå lenger :) 

Så har jeg og også tatt en del bilder i dag :) er det ikke sånn at bilder sier mer en tusen ord? :) 
 Dixi tester ut hvordan man skal være når man er vakt hund :) 

 Ira stor koser seg ved agility tunnelen. 

 Jentene leker godt sammen. 

 VÆÆÆÆ hun ta tar meg. 

 Ha ha... du bomma..

 Tok litt bilder av Dixi i dag og hun kan virkelig vise seg frem. Søt og uskyldig uttrykket.

Jeg er skummel pass dere.

 Jeg er en elg...

 Skal vi jobbe mamma????

 Ira tok tre limet i stå når vi laget en grind og gjemte det under treet. Fordi hun gjemmer alt :) 

 Du så meg vel ikke???

 Hun tok skrue boksen og løp bortover plenen flere ganger :) 

 Men jeg er jo så søt så det gjør vel ikke noe?

 Her er en ferdige grinda?

 Og her er vi nesten helt ferdig med gjerdet, mangler bare litt nå. 


 Dixi i farta.

 Søte Birko. 

Ira har blitt en stor jente :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar