søndag 2. juni 2013

Lenge siden sist :)

Nå har det gått noen uker uten noen blogg skriving, har hvert veldig mye og gjort så det har liksom ikke blitt prioritert. Vi har hvert på 3 stevner Torsby, Nannestad og Oslo hundeshow. Vet liksom ikke helt hva man skal skrive, på en måte så er jeg veldig fornøyd med måten vi jobber på. Det er veldig masse bra og vi begynner og bli gode sammen. Men på en annen måte så har det stått veldig stille med resultatene, vi klarer ikke gå feilfritt. Kjenner jeg er veldig sur på meg selv for jeg vil gi 100 % på konkurranse, men jeg blir noen ganger satt ut og da går det som regel rett vest :) Men men er bare og jobbe videre har ikke gitt opp enda. Nå blir det faktisk 2 mnd til neste stevne. Det skyldes at jeg skal i bryllup til søstra mi og så skal jeg kose meg MASSE med 2 uker ferie i Tyrkia med gode venninner. Må si det skal bli godt og bare koble litt ut fra alt. 

Ira vokser og vokser, og tennene detter ut som bare det. Merker at hun blir eldre, hun begynner og roe seg litt mer ned nå og begynner og høre litt mer etter :) For hennes største hobby er og på alle slags bord og kjøkken benken. Hun er veldig fin og trene med og jeg koser meg masse med henne. Hun er en aktiv lite jente, men når klokka nærmer seg 10 da står hun ned sove roms døra og klorer og uler for og legge seg. 

Vi har en veldig fin runde som vi går i skogen noe som alle hundene stor trives med, der kan de lege, løpe, snuse osv. Må jo selvfølgelig legge med noen bilder. 


 Nydelige jenta mi. 

 Ira vil være lik Dixi så må ha med en pinne på tur. Men her ser det nesten ut som hjørne tanna hennes. 

 Jeg er helt fasinert av troll skogen ved oss. 

 Og her kommer hele gjengen.

 Dixi  koser seg. 

 Full fart. 

 Ira når snart igjen Dixi. 

 Birko <3 p="">

 Hvem har lengst tunge???

 Jeg kommer jeg også. 

 Birko.

 Birko. 

 Dixi. 

 Ikke like lett, men Ira :) 

Ira. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar